Michel-Leonie.reismee.nl

Welkom op ons Reisblog!

Hallo en welkom opons reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdensonze reis naar Zuid-Afrika en Botswana. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis diewe gaan maken vind je in het profielen als je op de linksaan de rechterkant van dit reisblog klikt kun je onder andere meer informatie over de overnachtingsadressen vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan vooronze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We doen ons best om zodra het mogelijk is ons reisblog bij te werken, maar omdat we regelmatig op plekken zullen zijn waar we geen internet hebben zal het reisblog in ieder geval niet elke dag worden bijgewerkt. Waarschijnlijk zal er om de paar dagen een update volgen.

Wezien je dan ookgraag terug opons reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk datje metons meereist!

Liefs,

Michel & Leonie

Ps. De oproep bovenaan dit reisblog om ons extra fotoruimte kado te doen mogen jullie negeren, we zijn niet van plan om meer dan 200 foto's te uploaden dus extra ruimte is niet nodig!

Trudi

Leuk idee om mee te kunnen reizen

lijneke

Ben ik volledig met Trudy eens.
Hoop dat jullie veel zullen zien en wij daardoor ook.
Veel liefs en een goede reis.

kim en marco van der linden

Lieve leonie, maak er een onvergetelijke en veilige reis van! We zijn benieuwd naar je avonturen. Succes en geniet.

Anja

Veel plezier!

Bert en Joke

hallo ontdekkingsreizigers wij reizen graag via de ze site met jullie mee heel erg leuk

Michiel en Carolien

Hoi Michel en Leonie,

Bedankt voor jullie reactie op onze site. Erg leuk zeg. Wij zijn vandaag weer thuisgekomen en hebben drie fantastische weken gehad. Wij hopen dat jullie het net zo leuk gaan krijgen als wij hebben gehad. Mocht je nog tips willen dan geef ik je deze. Enuh.....leuke intro op jullie site. Deze woorden komen ons erg bekend voor ;-)
Hele fijne weken toegewenst.

Thea koos

Hallo reisegers onder nemers we reizen met jullie mee hoor dan hebben we ook nog een mooie vakantie veel plezier kijk wel goed uit

Bert en Joke

Ik heb zo gelachen om heterdaad van de spin en deprullenbak dat de tranen in mijn ogen stonden en dat was niet van het huilen ik zag het helemaal voor me zeker die prullenbak veel plezier nog de laatste week en wij zitten nu in de schaduw (de zon is te warm) bij het Veluwenmeer genietend van ons weekje vakantie liefs van ons xxx

Bert en Joke

Heel leuk Michel al je reacties op onze reacties bedankt dat we dit met jullie mochten delen en tot een volgende keer bij weer zo'n mooie reis